image1 image2 image3 image3

|WELCOME :-) |MAKE UP, DRESS UP|BEAUTY AND FASHION BLOG

My Night Time Skin Care Routine

Hello my dear reader(s),

today I will write about night time skin care routine, what do I do to clean my face, take my make off and take care of my skin before I go to bed :-)

After a long day it is time just for you and your beloved,
but before chilling on the couch and watching movies I like to clean my face.



Have you ever been too tired at night to take your makeup off? Unfortunately I was, even couple of times(shame on me!) And than the next morning when I wake up, I feel even more tired because my face is dirty and I feel horrible.

But let's start:

First I use wet wipes to remove my face and eye makeup.



Then I wash my face with Biotherm BIOSOURCE fresh foam hydra-toning cleanser and every other night I use it with Ebelin Professional Gesichtspeeling+Massagepad to clean my skin deeper.



Afterwards I apply toner : Biotherm BIOSOURCE instant hydration toning lotion.
Long time ago I tried to convince myself to use toner more regularly but I was using wrong toner so my skin was not fresh after using it but dry and my skin would tighten so I just stopped, until I found this one. It is for normal skin and I enjoy using it, it does not dry out or tightens my skin and I love it.

Lastly I apply Biotherm AQUASOURCE 48h* continuous release hydration gel and I am ready to go to sleep, watching movies or writing posts for you :-)



Thank you so much for reading, what do you do for your skin before you go to bed? Share with me your favourite skincare products :-)

xo, Thea

Hej dragi moji citatelji,

danas pisem o svojoj nocnoj rutini njege koze lica, kako ocistim lice, skinem sminku i brinem o kozi prije nego odem u krevet :-)

Nakon dugog dana vrijeme je samo za vas i vaseg najdrazeg, no prije opustanja na kaucu i gledanja filmova volim ocistiti lice.

Jeste li ikada bili previse umorni navecer da skinete sminku? Nazalost ja jesam, cak nekoliko puta(sramota!) I onda sljedece jutro kad se probudim osjecam se jos vise umorna jer mi je lice prljavo i uzasno se osjecam.

Ali idemo krenuti na moju nocnu rutinu njege koze:

Prvo koristim vlazne maramice da uklonim sminku s lica i ociju.



Zatim operem lice sa Biotherm BIOSOURCE fresh foam hydra-toning cleanser-om i svako drugi dan ga koristim sa Ebelin Professional Gesichtspeeling+Massagepad da ocistim kozu dublje.




Nakon toga nanosim tonik: Biotherm BIOSOURCE instant hydration toning lotion.
Davno prije pokusavala sam se uvjeriti da koristim tonik cesce ali koristila sam pogresan toner tako da moja koza nije bila svjeza nakon njega nego suha i mnogo bi me zatezala tako da sam prestala, dok nisam pronasla ovaj. Za normalnu je kozu i uzivam koristeci ga, ne isusuje moju kozu i ne zateze moje lice, volim ga.

Zadnje nanosim Biotherm AQUASOURCE 48h* continuous release hydration gel i spremna sam za spavanje, gledanje filmova ili pisanje postova za vas :-)


Hvala vam puno na citanju, sta vi ucinite za vasu kozu prije spavanja? Podijelite sa mnom vase najdraze proizvode za njegu koze lica :-)

xo, Thea



Share this:

CONVERSATION

0 Kommentare:

Post a Comment